
- Urządzenie przed dostarczeniem do naprawy należy dokładne przetrzeć, wilgotną ściereczką z środkiem czyszczącym, w taki sposób, aby na powierzchni nie było widocznych śladów kurzu brudu i tłuszczu lub innych zanieczyszczeń.
- Przed przyjęciem sprzętu proszę zdezynfekować ręce.
- Właściciel pozostawia sprzęt na korytarzu.
- Zapytam się czy ktoś z domowników w ciągu ostatnich 14 dni wrócił z zagranicy.
- Na miejscu porozumiewamy się w odległości 1,5 m 2 m.
- Proszę zwięźle opisać rodzaj uszkodzenia lub wcześniej przygotować opis na kartce.
- Inne ustalenia zostaną przekazana na miejscu.
- Zgodnie z zaleceniami WHO urządzenie przejdzie kwarantannę czas 72 godziny, w tym czasie urządzenie nie będzie demontowane.
- Wszystkie ustalenia związane z naprawą i odbiorem sprzętu zostaną przekazane telefoniczne lub za pomocą innych środków komunikacji elektronicznej.
- Jeżeli mają Państwo pytania proszę o informację za pośrednictwem formularza, który znajduje się na w dolnej części tej strony.
↓
COVID 19 procedura przyjęcia sprzętu do naprawy
